mandag 8. oktober 2012

Hirshbrung...

Hei igjen ;)

Ja da har vi vært i Trondheim siden sist. Jeg og Isak reiste oppover 25 september. Så tok Isak prøven dagen etter. Legen kom inn først å forklarte hvordan den ble tatt. At de ikke var noe skumle greier. Men når jeg så verktøyet de skulle bruke så syns no jeg de såg skummelt nok ut.. Men heldigvis var det fort gjort :) Den ble ikke tatt i narkose. Men fikk selvfølgelig beroligende.
I dag ringte legen å kunne fortelle at Isak IKKE har hirshbrung! JOOOHO! Så da får vi bare håpe at han vokser av seg mageproblemene! Fort og gale! ;) Det var iallefall veldig godt å endelig få ett svar. Så slipper vi å gå å lure noe mer på det.
Da skal vi fortsette som før, med samme medisin å prøve å balansere det best mulig! Å håpe vi slipper flere runder på sykehuset på grunn av det...

Ellers har han sagt enda flere ord.. Han har faktisk blitt en liten hermegås. Tar etter mye av de vi sier hele tiden! KJEMPEBRA!!
Å i helgen fant han ut han skulle spise is. Spiste en hel skål med vaniljeis :)! Han har også smakt på forskjellige andre ting. Bare vært borti med tungen men det er en god start:)! Han har iallefall funne ut det fins flere smaker enn bare melk og grøt :)! FLOTT :)!

Forrige helg var han på ny overnatting med Linn&co :) Å de gikk like bra som sist:)! Å han fant jammen det ut han skulle sove hele natten:) Fra 20.00-7.50! Utrolig! (Skal tro om vi snorker veldig her hjemme siden han bare gjør sånne stunt når han er på overnatting??)
Uansett utrolig godt å kunne levere han fra seg på avlastning å kjøre derifra uten en eneste bekymring :)! For der vet vi Linn, at han har det helt topp :)!! Dere er supre:)! Takk igjen for at dere vil låne lille skatten vår av å til :)!

Isak he funne Aff (Alf) på sykehuset i Trondheim.
Å slår av en liten prat :)

Å før vi går videre må vi selvfølgelig si skikkelig "Hade"
MWAH...

Ikke bare kjedelig på sykehuset :) Brom brom :)

Ferdig å ta prøve :)!

Smaker smågodt for første gang ;) naaam :)


1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg skriver lige her på denne side til dig. Ved ikke om du har set hvad jeg har skrevet under januar, mener jeg det var?!
    Håber du vil skrive til mig på rikke.groenning@mail.dk
    Det er ang. min datter på 2 år som er ved at blie udredt for MW.
    Hilsen Rikke, Danmark

    SvarSlett